Bidibidi Yenileniyor !

23 Nisan 2021 tarihinden önce hesabın varsa Şifreni Sıfırlaman gerek: TIKLA ŞİFRE SIFIRLA | Her şeye sana özel olan panelinden ulaşabileceksin. Seni evine bekliyoruz: https://www.bidibidi.com

[YENİLENDİ] Kullanıcı, Kayıt, Üyelik ve Profil Sistemi
[YENİLENDİ] Bidibidi Oyun Bölümü

[BEKLİYOR] Forum, Galeri, Diğer Bölümler

KAYDOL

BidiBidi Uzantılı MSN Messenger AÇILDI !

BU PROGRAMLARA YÖNELIK HER ŞEY BURDA.
Kullanıcı avatarı
BIDIBIDI
Web Master
Web Master
Mesajlar: 8611
Kayıt: 01 Haz 2006, 03:01
İletişim:

BidiBidi Uzantılı MSN Messenger AÇILDI !

Mesaj gönderen BIDIBIDI »

Sevgili Dostlar

bidibidi isminin Msn Live Databaselerinde , izinli listesinde bulunmaması sonucundan biraz geciken hizmetimiz Msn Live Destek Ekibi Ile Yazışmalarım sonucunda artık kullanılabilecek.

(<i>Mesajlarda Mail Vermeyiniz</i>) uzantlı MSN MESSENGERI Siz BIDIBIDI ÜYELERIMIZDE KULLANMAYA IMKAN VERDIK..

Aramızda geçen yazışmalar, aşağıdadır..
Service:
Windows Live Custom Domains

What type of problem do you have?
Domain Registration Problem
Failed Blocked Words List

Full Name:
BIDIBIDI WEB MASTER

What e-mail address would you like a response sent to?
----------------------------
Primary e-mail address/member ID associated with the account you are inquiring about:
-----------------------------
Be specific when describing your problem. The details that you include enable us to promptly send you the most likely solution to your issue.
hello i want register www.bidibidi.com.. but i recieve this messages..

This domain name can't be used with Windows Live Custom Domains. Please contact support for more information about activating the service for this domain. can you help me? thanks alot.

Frequency of the issue:
First time

Type of Internet connection:
DSL

Which operating system are you using?Windows XP: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

Which browser are you using: IE6

Type of Support: E-mail Support

Bu mesajım sonrası Hemen bilgilendirme mesajı attılar ve 4-5 gün zaman istediler.
Hello Bidibidi,

Thank you for writing to Windows Live Custom Domains Support.

My name is Peter and I have gathered that you are having issues registering bidibidi.com domain because you are being prompted with an error message that says "This domain name can't be used with Windows Live Custom Domains. Please contact support for more information about activating the service for this domain." I understand how important it is for you to have your concern addressed immediately and I sincerely apologize for the inconvenience this matter may have caused you.

Bidibidi, I have checked the domain name (bidibidi.com) you are trying to register and I have verified that it contains a word that is currently on our blocked word list. There are certain factors that must be considered when registering a domain so that you can configure accounts under those domains. Some domains cannot be registered because they contain a word that is not allowed. The domain name contains a word that is not permitted. This includes words where the blocked term is a substring (part) of another word. Another reason why a domain cannot be registered is that the domain name is reserved and cannot be used to create new Windows Live ID's.

You may have used the whole word or it may be part of another larger word. By submitting this incident we assume that you want to have an exception made to allow your domain. Therefore, this domain will be submitted for review and you will be notified whether we will allow the domain in 3 to 5 business days.

If your domain is not approved you must bring a different domain to Windows Live Custom Domains. We suggest typing the name of potential domains into the registration tool before purchasing the domain to make sure that the domain you want is allowed using Windows Live Custom Domains.

I appreciate your understanding regarding this matter. If you need urgent help about Windows Live Custom Domains' basic functionality, comprehensive online information is available. You can see all help topics by clicking "Help" located at the upper right side of the Windows Live Custom Domains page <http://domains.live.com/>.

Thank you for contacting Windows Live Custom Domain Support. Your experiences and feedback are helping to change the world, with Windows Live!

Regards,

Peter M.
Windows Live Mail Custom Domains Support

Gerçekten verdikleri zaman sonunda bir e-mail geldi ve sorunu hallettiklerini söylediler.
Hello Bidibidi,

My name is Lotis and I gather you cannot register the bidibidi.com domain. I understand how inconvenient this may be for you. I know how important it is for you to have this issue resolved immediately.

We have reviewed your bidibidi.com domain and have determined to allow it to be used with Windows Live Custom Domains. You may now register your domain by going to http://domains.live.com.

Please review the Microsoft Service Agreement located at http://tou.live.com/ for more information about how you can use this service.

If for some reason you are still encountering issues, please reply to this message and provide any additional details you feel may further assist us in our investigation.

You are valuable at Windows Live and we look forward to providing you with consistent and effective service. Your experiences and feedback are helping to change the world, with Windows Live!

Sincerly,

Lotis D.
Windows Live Custom Domains Support

Gerçekten Kaliteli Bir Yönetim Anlayışı güden MSN Ekibini Kutluyorum.

Şimdi gelelim bu hizmeti nasıl kullanacağımıza...

Arkadaşlar bu hesaplar sınırlı sayıda ve 10 tane verebileciğim..

Messengerdan bir farkı yok..

Kişi Listenizi Bu yeni adrese Otomatikman ekleyebilirsiniz..

MSN Güvenliği ve BIDIBIDI.com Kalitesi ile...

https://domains.live.com/members/signup ... dibidi.com

bu adrese tıklayın ve gereken işlemleri yapın..

ama rica ediyorum, gerçekten kullanacak arkadaşlar kayıt yaptırsın.

ahlaksız isim , yasaklı isim seçmek yasaktır..

Böyle bir durumda özel olarak uyarılacaksınız ve isminizi değiştirmeniz istenecek.

EVET ISIM ALAN ARKADAŞLAR BURAYA DA MESAJ ATARSA 10. KIŞI VE SONRASI IÇIN MESAJ HAKKI DO?MAMIŞ OLUR...

HER ÜYE 1 ADET HESAP AÇABiLiR ALABILIR..

AYRICA ANA SAYFAMIZA DA GIRIŞ VE KAYIT LINKLERINI KOYACA?IM...

SAYGILARIMLA...
küçük bir not eklemeyi unutmuşum arkadaşar.. Türkçe Olması içn gerekli yöntemleri anlatacağım.. Ayrıca bu msnin ücretsiz bir özelliğidir. Her domain kayıt altına girebilir fakat bizim alan adımızda sorun çıkmıştı.onun için bukadar uğraştırdı.. Bilginize..

BIDIBIDI UZANTILI MAIL ADRESINI TÜKÇE KULLANMAK IÇIN BURAYI OKUYUN TIKLA yeni alacak arkadaşlar işleme 6. maddeden başlasınlar..
En son BIDIBIDI tarafından 17 Mar 2007, 03:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 6 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
pamuk
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Mesajlar: 47
Kayıt: 31 Tem 2006, 17:36
Konum: Ah Istanbul...

Mesaj gönderen pamuk »

Eline, Emeğine sağlık BIDIBIDI
10 kişiden 1'i, galiba ilki benim.. :komik:
Başarılı çalışmalarının devamını diliyorum
Hayatın Yedek Parçası Var mı Acaba?
Kullanıcı avatarı
siyahbeyaz
KARA LISTE
KARA LISTE
Mesajlar: 552
Kayıt: 26 Eyl 2006, 17:52
Konum: evden

Mesaj gönderen siyahbeyaz »

Evet bende aldım. 2. kişiyim yanılmıyorsam.... Kaldı 8 kişi.....
sen hiç fark etmeden kalp kırmadın m? merak edip vicdanına sormadın mı? ne yaptım ben sana bu kadar? nihayet bende bir anadan doğmadım mı?...
Berrin
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Tem 2006, 22:30

Mesaj gönderen Berrin »

Yaaaa.... bende olmak istiyorum ama bende olmadi neden???
Kullanıcı avatarı
BIDIBIDI
Web Master
Web Master
Mesajlar: 8611
Kayıt: 01 Haz 2006, 03:01
İletişim:

Mesaj gönderen BIDIBIDI »

Öncelikle merhaba..

Adres Alamamanızın bir çok nedeni olabilir..

Mesela kayıt yaptırırken diğer bir msn hesabınızın açık olması sizi engelleyecektir..

ya da şifreyi istenilen şekilde girmemeniz,

ya da güvenlik sorularında, hata yapmanız engelleyebilir..

Şuanda msnin hizmetleri kararlı ve çalışır durumda.

https://domains.live.com/members/signup ... dibidi.com

bu adresteyiz..
Kullanıcı avatarı
sTRaLiS
Paylaşımcı Üye
Paylaşımcı Üye
Mesajlar: 3803
Kayıt: 24 Haz 2006, 18:08
Konum: SS.Çapa'dan
İletişim:

Mesaj gönderen sTRaLiS »

3. kısıyım bende tapuyu aldım ...

elıne saglık bıdıbıdı... :arrow:
Resim Resimler Konusmaz Derler YALAN..O Gozler neler Anlatıyor Anlayana..Anlamak isteyene..
Resim

Vazgeçersen Kaybedersin
Berrin
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Hoş Geldiniz (Acemi Üye)
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Tem 2006, 22:30

Mesaj gönderen Berrin »

Hele sükür bende alabildim :D.... Bidibidi cok tesekkür ederim yardimin icin.... :wink:
Kullanıcı avatarı
*CICIKIZ*
Daimi Üye
Daimi Üye
Mesajlar: 2486
Kayıt: 03 Ağu 2006, 17:03
Konum: napacan yanıma mı gelecen? ;)

Mesaj gönderen *CICIKIZ* »

bende aldım adres :D :D
emeğine sağlık bıdıbıdı..
Resim

ALışma bana,ne yapacağım beLLi oLmaz,bugün varım,yarın birden yok oLurum
Dokunma bana,kapanmamış yaraLarLa doLuyum
Sevme beni,yoğun duyguLarımda kayboLursun
Çözmeye çaLışma sakın,seninLe karışır iyice kördüğüm oLurum
Güveniyorsan kendine inandır beni aşkın varLığına,sonucunda öyLe bir aşk yaşatırımki,vazgeçemezsin,tutkun oLurum ..
YıkabiLirsen duvarLarımı,sakin bırakma beni,tüm tutkuLarım ve gücümün arkasında
haLa minik bir çocuğum,büyütemezsen kayboLurum

Resim
ResimTAKLITLERIMDEN SAKININ Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
KuLL The Conqueror
Mesajlar: 311
Kayıt: 25 Eyl 2006, 19:39
Konum: Bir Garip Diyardan
İletişim:

Mesaj gönderen KuLL The Conqueror »