Bidibidi Yenileniyor !

23 Nisan 2021 tarihinden önce hesabın varsa Şifreni Sıfırlaman gerek: TIKLA ŞİFRE SIFIRLA | Her şeye sana özel olan panelinden ulaşabileceksin. Seni evine bekliyoruz: https://www.bidibidi.com


[YENİLENDİ] Kullanıcı, Kayıt, Üyelik ve Profil Sistemi
[YENİLENDİ] Bidibidi Oyun Bölümü

[BEKLİYOR] Forum, Galeri, Diğer Bölümler


KAYDOL

Sigara Üreticilerinin Ürküten Itirafları

İşte BIDIBIDI MEKANI. Gelin dostlar, buyrun sohbete.
Serbestçe Konuş, Paylaş, Dinle, Söyle.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
denizindibi
Yıldızlaşan Üye
Yıldızlaşan Üye
Mesajlar: 6120
Kayıt: 10 Tem 2008, 16:21
Konum: denizin dibinden....

Sigara Üreticilerinin Ürküten Itirafları

Mesaj gönderen denizindibi »

Sigara üreticisi şirketlerin yönetici ve avukatlarının dehşet verici itirafı. Şirketler, 5 yaşından itibaren ilköğretim ve lisedeki gençleri hedef kitle olarak görüyorlar.


Sigara ve tütün üreticisi yabancı şirketler, hazırladıkları raporlarda özellikle gençleri hedef müşteri olarak seçtiklerini itiraf ediyorlar. Sigarayla Savaşanlar Derneği tarafından yapılan açıklamada şirketlerin pazarlama stratejilerinin, 5 yaşından başlayarak 12-18 yaş grubundaki gençler üzerine kurulduğu belirtildi. Işte yabancı şirketlerin gençler üzerine kurdukları pazarlama stratejisi ve itiraf niteliğindeki araştırma raporları:

Philip Morris: 13-19 yaş bizim için çok önemli

Philip Morris'in Richmond'daki Pazarlama Müdürü Robert B. Seligman'a Araştırmacı Myron E. Johnston tarafından yollanan rapor (1981): "Bugün 13-19 yaş arasında olanlar, yarın için potansiyel ve sürekli müşteri olacaklardır ve sigara tiryakilerinin çok büyük bir yüzdesi bu yaşlarda sigaraya başlamaktadırlar. Kırmızı Marlboro'nun başarısı büyük ölçüde bu yaş grubundaki müşterilerine bağlıdır. Kırmızı Marlboro büyüme çabası içinde olan çocukların büyüklük göstergesi haline gelmiştir. 13-19 yaş grubunun sigara içeme alışkanlığı Philip Morris için çok önemlidir."

Brown & Williamson: Asıl hedefimiz liseliler

Brown & Williamson Sigara Firması'nın avukatı Addison Yeaman'ın, sigara şekerleri üreten bir fabrikaya yazdığı 1946 tarihli mektupta şu ifadeler yer alıyor: "Şimdiye kadar, bizim markamızın kullanılıyor olmasından hiçbir rahatsızlık duymadık. Bizim reklamımız için hiç de kötü değil. Bizim işimizin temel hedefi lise öğrencileridir."

Çocuklar için ballı sigara üretilmeli

Brown & Wilkinson Araştırma Raporu: "Ergenlik çağındaki çocukların tatlı sevdikleri bilinen bir gerçektir. Bu durumda sigaralara bal konulması düşünülebilir."

Lorilard Raporu: "Araştırmalara göre, gençler sigara markası seçimlerini daha çocukluklarında, beş yaşından itibaren belirliyorlar. Genç sigara kullanıcılarının bağımlılığı hakkındaki araştırmalar, onların ilk başta bağımlı olmayacaklarını düşündüklerini, ancak pişman olduklarında ise çoktan bağımlı olduklarını gösteriyor."

R. J. Reynolds'un 1977-1986 Pazarlama Hedefleri Raporu: "Araştırmalar, 14-18 yaş grubunun giderek artan bir oranda sigara içtiğini göstermektedir. R. J. Reynolds bu pazarı iyi değerlendirmeli ve bu gruba yönelik yeni bir ürün piyasaya sürmelidir, böylece endüstrideki payımız uzun bir süre büyüyecektir."

1975 R. J. Reynolds Raporu: "Camel büyümesini garantiye almak için, yeniliklere açık olan ve geleceğin sigara işini temsil eden, 14-24 yaş grubunu hedeflemelidir." Imperial Tobacco: Reklamlar gençlere yönelik yapılmalı Imperial Tobacco Şirketi'nin Raporu 18 Ekim 1977: "Ergenlik çağındaki çocuklar, özgürlüklerini bir sembolle ortaya koyma eğilimindedirler, sigara yetişkinlikle özdeşleştiği için ve yetişkinler sigarayı çocuklara yasakladığı için, en önemli semboldür. Sigaraya yeni başlayanların bugün hissettikleri, endüstrinin geleceği için bir göstergedir, araştırmanın bu bölümüne çok dikkat edilmesi gereklidir. Proje 16 sigara alışkanlığının oluşumuyla ilgili her şeyi öğrenmeyi hedeflemektedir. Lise öğrencilerinin sigara için bugün düşündükleri gelecekteki tütün kullanımları için bir öngörüdür. Özellikle 12-13 yaş grubunun bu konu hakkındaki görüşlerine önem verilmelidir. Ergenlik çağındakilere yönelik reklamlar yapılmalıdır, bu reklamlar yapaylıktan uzak ve dürüstçe yapılmalıdır."
ResimResim
Kullanıcı avatarı
CIVCIV
BidiBidi.Com Özel Üyesi
BidiBidi.Com Özel Üyesi
Mesajlar: 2754
Kayıt: 31 Ağu 2006, 17:08
Konum: evden, işten, cepten...
İletişim:

Mesaj gönderen CIVCIV »

yuhh ballı sigara mı


sapıtmış bunlar :lol:


allah uzak tutsunnn


hem abimin korkusundan içenlerin yanında bile duramıyom :lol: :wink:

*Bağışlayıcı yönümü MEŞGÜLE verdim "GÜLÜP" qeçiorum
Kullanıcı avatarı
&SILA
Bilinen Üye
Bilinen Üye
Mesajlar: 1280
Kayıt: 08 Tem 2008, 23:21
Konum: Aşkımın Kalbinden...

Mesaj gönderen &SILA »

ilköğretim ve lisedeki gençleri hedef kitle olarak görüyorlar.

Harbiden yuhh ya :oha:
Resim
ACINMAKTANSA KISKANILMAK DAHA IYIDIR
Akıllı konuşur, çünkü onun söylemek istedikleri var; aptal konuşur, zira kendinin bir şeyler söylemek mecburiyetinde olduğunu sanır.Resim
Cevapla

“Bidibidi Muhabbet” sayfasına dön