sayın adminime bi soru..

Bidibidi.com hakkında her türlü istekler ve şikayetlerinizi buraya yazınız.
cr@zy
Yıldızlaşan Üye
Yıldızlaşan Üye
Mesajlar: 7047
Kayıt: 10 Tem 2008, 18:09
Elindeki Nakit: Kilitli
Konum: ist

Mesaj gönderen cr@zy » 05 Kas 2008, 17:16

yaw beni tutan olursa senide tutmuş olurlar ben fikirlerime senide katıyom zaten 24 saat nerdeyse beraberiz ben tutulursam sende tutulursun unutma :mrgreen:

kendimi birden bala hissettim tehtid varimi konuştum nedir :lol2: :lol2:


Kullanıcı avatarı
denizindibi
Yıldızlaşan Üye
Yıldızlaşan Üye
Mesajlar: 6120
Kayıt: 10 Tem 2008, 16:21
Elindeki Nakit: Kilitli
Konum: denizin dibinden....

Mesaj gönderen denizindibi » 05 Kas 2008, 17:19


tamam tama kimse seni tutmuyo, gelsin gitsin gelsin gitmesin fikirlerin valla, ben senin fikirlerinin en büyük hayranıyım zaten, ailece severek dinliyoz (bıdıbıdı ailesi olarak yani )
ResimResim
Kullanıcı avatarı
betül_42
Ilk Üye
Ilk Üye
Mesajlar: 2908
Kayıt: 03 Haz 2006, 04:01
Elindeki Nakit: Kilitli
Konum: Mevlana diyarı konya

Mesaj gönderen betül_42 » 06 Kas 2008, 19:41

valla çok orjinal bi fikir bende daha önce başka bir sitede buna benzer bir proje görmüştüm çok hoşuma gitmişti ama üstesinden kalkamam diye admine sunmamıştım...
eminimki sen üstesinden kalkarsın ve eminim çok güzel bir proje olacak..tebrik ederim..
Resim ResimResim
cr@zy
Yıldızlaşan Üye
Yıldızlaşan Üye
Mesajlar: 7047
Kayıt: 10 Tem 2008, 18:09
Elindeki Nakit: Kilitli
Konum: ist

Mesaj gönderen cr@zy » 07 Kas 2008, 00:16

betül evet güzel bi proje ve tek başına gercekleşmesi cok zor ama denizindibi ile ben cok güzel bi ekip olduk iyi anlaşıyoruz bence ikimiz sizlerinde yardımıyla üstesinden geliriz ve yine harika bişey cıkarırız ortaya inanıyorum :wink: :)
Kullanıcı avatarı
oyun_delisi
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
Mesajlar: 854
Kayıt: 29 Oca 2007, 13:51
Elindeki Nakit: Kilitli
Konum: oyun rekorlarını alt üst ederim ?

Mesaj gönderen oyun_delisi » 07 Kas 2008, 00:19

ya siz var ya süpersiniz.. tebrik ederim diğer konularada göz atıomda valla. maşallah
[url=https://galeri.bidibidi.com][img]http://img.bidibidi.com//bidibidimg/8c4656cea1dfdd8625ea3515c85c0fa5bidibidi.jpg[/img][/url]

Oyunlarda rakip tanımam. 1. Belli, BENIMDE, ben 2. yi merak ediyorum :)
[url=https://galeri.bidibidi.com/][img]https://galeri.bidibidi.com/albumler/upload/bebek/1/thumb_bidibidibebek-3.jpg[/img][/url]
Cevapla

“İstekleriniz - Bekledikleriniz - Sorularınız - Sorunlarınız” sayfasına dön